"Sticky & Sweet", שארך שנה שלמה והסתיים אתמול בישראל, כלל 85 הופעות מול כ-3.5 מיליון מעריצים ושבר את השיא שקבעה הזמרת בסיבוב ההופעות הקודם ב-2006
מדונה שוברת את השיאים של עצמה: סיבוב ההופעות "Sticky & Sweet", שארך שנה שלמה והסתיים אתמול (ד') בישראל, גרף 408 מיליון דולר לאחר 85 הופעות מול כ-3.5 מיליון מעריצים. כך עולה מנתונים שפורסמו על ידי חברת Live Nation, המקדמת את סיבוב ההופעות.
הסיבוב הנוכחי שבר את השיא הקודם שקבעה הזמרת ב-2006. אז, במסגרת מסע ההופעות "Confessions", גרפה מדונה רווחים של 194 מיליון דולר בתוך 60 הופעות מול 1.2 מיליון מעריצים.
מחברת Live Nation נמסר, כי הסיבוב הקודם כלל הופעות רבות באולמות, בעוד שהסיבוב הנוכחי התמקד באצטדיונים גדולים יותר.
ב-28 בספטמבר, תוציא מדונה את אלבום "Celebration", האחרון שתוציא במסגרת חברת וורנר, לאחר יחסים של 27 שנים בין החברה לזמרת. ב-2007 חתמה מדונה על חוזה פורץ דרך של 120 מיליון דולר עם חברת Live Nation, המכסה הקלטות, שיווק והופעות ל-10 שנים.
סיבוב ההופעות המכניס ביותר שנרשם אי פעם הוא של האבנים המתגלגלות: סיבוב ההופעות "Bigger Bang" בשנים 2005-2007 גרף 558 מיליון דולר, לאחר 144 הופעות מול 4.7 מיליון צופים.
***************************************************************
הסיבוב הנוכחי שבר את השיא הקודם שקבעה הזמרת ב-2006. אז, במסגרת מסע ההופעות "Confessions", גרפה מדונה רווחים של 194 מיליון דולר בתוך 60 הופעות מול 1.2 מיליון מעריצים.
מחברת Live Nation נמסר, כי הסיבוב הקודם כלל הופעות רבות באולמות, בעוד שהסיבוב הנוכחי התמקד באצטדיונים גדולים יותר.
ב-28 בספטמבר, תוציא מדונה את אלבום "Celebration", האחרון שתוציא במסגרת חברת וורנר, לאחר יחסים של 27 שנים בין החברה לזמרת. ב-2007 חתמה מדונה על חוזה פורץ דרך של 120 מיליון דולר עם חברת Live Nation, המכסה הקלטות, שיווק והופעות ל-10 שנים.
סיבוב ההופעות המכניס ביותר שנרשם אי פעם הוא של האבנים המתגלגלות: סיבוב ההופעות "Bigger Bang" בשנים 2005-2007 גרף 558 מיליון דולר, לאחר 144 הופעות מול 4.7 מיליון צופים.
***************************************************************
נערה חומרנית: רווחי שיא למדונה
מאת: טלי גולדשטין, מערכת וואלה! חדשות
יום חמישי, 3 בספטמבר 2009, 11:31
זמרת הפופ מוכיחה שוב כי היא רלוונטית מתמיד ועשירה מתמיד: Sticky & Sweet, שהגיע גם לישראל, הוא מסע ההופעות הרווחי ביותר של זמר סולו
מעריצי מדונה שהיו בהופעה שלה בתל אביב בוודאי נהנו מאד, ובדרך גם עזרו להתפיח את הארנק של כוכבת הפופ. מנתונים שפרסמה אתמול (רביעי) חברת קידום ההופעות "לייב ניישן" עולה כי מדונה הצליחה לשבור את השיא של עצמה במהלך מסע ההופעות "Sticky & Sweet" , שהיה ה"טור" הרווחי ביותר אי פעם של זמר סולו (לעומת להקה).
הנערה החומרנית גרפה 408 מיליון דולרים לאחר שהופיעה בפני 3.5 מיליון מעריצים ב-85 הופעות. מסע ההופעות הסתיים אתמול בישראל, בה הופיעה הזמרת פעמיים.
"Sticky & Sweet" שבר את השיא של מסע ההופעות הקודם של מדונה מ-2006, "Confessions", שגרף 194 מיליון דולרים במהלך 60 הופעות בפני 1.2 מיליון מעריצים. חשוב לציין, כי מסע ההופעות הנוכחי נכללו הופעות באתרים גדולים בהרבה מאלו בהם הופיעה הזמרת במסע ההופעות הקודם.
ב-28 בספטמבר, יושקו הדיסק וה-DVD החדשים של מדונה - "Celebration". הדיסק יהווה מעין סיכום של 27 שנות יצירתה של הזמרת בעודה חתומה בחברת ההקלטות "וורנר מיוזיק גרופ". ב-2007, עזבה מדונה את "וורנר" וחתמה על חוזה בן עשר שנים בשווי 120 מיליום דולרים עם "לייב ניישן".
מסע ההופעות הרווחי ביותר אי פעם היה "Bigger Bang" של האבנים המתגלגלות, שגרף 558 מיליון דולרים, 4.7 מיליון בני אדם צפו בו במהלך 144 הופעות.
*
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
צוות הבלוג - מדונה-ישראל